vrijdag 12 oktober 2012

Joehoe! 't Is zomer!

Da's het thema waar ik vandaag mee begin... voor mijn kookboek. Olé. Dit is mijn D-day.


voorbereidingen


Het gaat dus een boek barstensvol slaatjes worden, verspreid over alle seizoenen. Ik heb gezocht naar zoveel mogelijk variatie: vegetarisch, vegan, beetje vis, heel klein beetje vlees, met bekende en minder bekende ingrediënten, gewone en minder gewone combinaties.

Maar - en da's belangrijk voor mij - alles moet makkelijk en in één winkel te vinden zijn. En lekker, dat liefst ook.


Kom, ik ga eraan beginnen!


Ann




















7 opmerkingen:

  1. Leuk! Succes met het schrijven! Als je boek in de winkel te koop is dan hoor ik het graag want ik ben nog op zoek naar een boek waar recepten in staan waarvan de ingrediënten in 1 winkel te vinden zijn. En als het dan ook nog lekker is... top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht toen ik je blogtitel las die heeft of een slag van de molen gekregen of ze zit een paar duizend km van hier. Maar nu snap ik het. Ziet er lekker kleurig uit. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. reserveer almaar alvast een exemplaar voor mij !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm , ik kijk er naar uit !
    Daar ik op suiker vrij dieet moet kan ik wat sla inspiratie gebruiken.
    Succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen