maandag 29 oktober 2012

De lekkerste kip ter wereld!

Photobucket


Hmmmmmmmmmmm!!!!!

17 opmerkingen:

  1. wauw; da's echt te walgelijk voor woorden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt waar ... ik kreeg een koude rilling langs m'n rug :-) Dat zoiets bestaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lol! En ik heb nog niet gegeten! En ik denk ook niet dat ik dat nu nog ga doen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och neen! Die gelatine-aanblik is al genoeg voor mij om het niet lekker te vinden zonder ervan te proeven!

    Het oog wil toch ook wat, geldt voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gelukkig zitten er nog poten aan. Die lijken tenminste van ver nog op 'beest'!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie het eigenlijk niet goed op de foto, maar ik vraag me nu wel af: verschilt dit nu zo erg van kip in plastic bakjes? Of is het blik niet het enige verschil? Ik zie wel wat blubber, maar dat kan even goed vet + water zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De lekkerste kip zegt ze... Ik hoop dat het anders smaakt dan dat het er op de foto recht uit ziet...

    BeantwoordenVerwijderen