zondag 22 juli 2012

Genieten. Eindelijk.

Ongelooflijk hoe erg iets kan verdwalen hé. Die zon was echt helemaal de weg kwijt. Weken heeft ze rondjes gereden ergens in het zuiden, maar gelukkig is ze eindelijk waar ze moet zijn. Boven ons hoofd.

Wie er ook heel blij mee was, waren de vlinders. Je ziet dat toch zoveel niet meer als vroeger, vind ik. Daarom hebben we ook bewust struiken geplant die vlinders aantrekken.
Zo zo mooi.


madame butterfly

bzzz

butterfly

butterfly madame

butterfly madame-2

5 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Hier ook al lang geen vlinders meer gezien... Ik had nochtans wel bloemen gezaaid om bijen en vlinders aan te trekken, maar ja, de regen heeft de zaadjes doen verzuipen, denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wil lukken, een identiek exemplaar bewonderden wij daarstraks op onze marjoleinbloemen. Prachtig vastgelegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende foto's! Ik heb ook speciaal vlinderstruiken in mijn tuin geplant. Op één vlindertje na trekt deze vooral bijen. Maar ook die zijn van harte welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben net enkele weekjes in Italië geweest en het eerste wat mij daar opviel waren de vlinders omdat we ze hier nog zo weinig zien.

    BeantwoordenVerwijderen