dinsdag 10 juli 2012

Dag 12: Een waarlijk onvergetelijke VegMex

Je weet hoe dat gaat... je ziet ergens op pinterest een foto passeren van een vegetarisch Mexicaans gerechtje. En ja, dan moet ik dat proberen hé. Het duurde niet lang of de keuken vulde zich met die typische Mexicaanse geuren (oregano, beetje kaneel, wat chili, stukje chocolade, plukje koriander). Bovendien was het volledig volgens de richtlijnen van het Voedselzandloperdinges en dat is altijd mooi meegenomen. De wraps heb ik gemaakt van ijsbergsla. Dat kraakt zo lekker als je daar doorheen bijt... Hmmmmmmm.


vegmex


Helaas was het niet te vreten.


Maar dan ook echt niet hé!


Bah! Bah! Bah!


11 opmerkingen:

  1. Dan mag ik vanaf nu niet meer op uw foto's afgaan? Want dat ziet er meer dan te vreten uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ROFL ! schitterend die eerlijkheid van jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met qunoia?
    Als ge dat maakt met bonen is dat anders toch keilekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat weet ik. :-) Maar dat recept was met quinoa en ik wou dat eens proberen. :-)

      Verwijderen
  4. maar allé, dat ziet en klinkt er kei lekker uit! Wat liep er dan mis met die smaken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig hilarisch is dit, ook omdat je het zo swingend brengt: "de keuken vulde zich met heerlijke geuren....." En dan het slot "niet te vreten". Geweldig. Ook echt goed dat je zo eerlijk bent. groet @

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pythagoras de oude11 juli 2012 om 00:31

    Wat vonden de kippen ervan ?

    BeantwoordenVerwijderen