vrijdag 9 maart 2012

Maar wat stinkt er hier toch zo???

Hebben jullie dat ook al eens gehad dat er in je woonkamer of keuken een bizarre geur ging? Telkens ik in de keuken kwam, was het zover, een pertinente indringende geur sloop zachtjes in mijn neusgaten.

Heeft de kat ergens geplast? Victor heeft dat nog nooit gedaan, maar ja, hij is er al 15... Ik ga overal snuffelen, inclusief aan Victor. Daarna kwamen de hondjes aan de beurt... maar weer noppes.

Dan maar aan mezelf... ook niets... Ik werd er gek van. Tot ik het aan het afstoffen was en ik in de buurt kwam van dit gedrocht.


smelly plant



Redelijk schoon bloemetjes, dat wel, maar stinken. Ugh! Maar ja 't is een cadeau... dus nu dilemma: houden of niet?

13 opmerkingen:

  1. Garageplant, bergingplant, toch-maar-buiten-plant???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er nochthans als een echte goe-riekie uit (zoals wie dat hier thuis zeggen). De snoodaard!
    In de badkamer, en compenseren met veel geurtjes in de douche?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Buiten dichtbij het raam (beetje beschut zeg maar)? Dit is toch ook niks. (Ik heb het eens gehad met een sierasperge die spontaan ging bloeien. Hele schattige bloemetjes, maar ik heb de spriet eruit geknipt (maar dat was maar 1 stengel, dus eenvoudig verwijderbaar).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er inderdaad mooi uit, maar zo'n stank bederft het uitzicht nogal, denk ik dan...
    Als het nog een beetje te koud is voor buiten, zou ik hem in een berging zetten, of inderdaad, de badkamer! Daar staat vaak een raampje open en gebruik je allemaal andere (lees: lekkere) luchtjes die het misschien maskeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan er echt ook niet tegen, ongelofelijk hoe dat stinkt, überzwoel, bah !
    Ge staat op een goed blaadje bij je schoonmoeder, dus da's ook geen optie.
    Teveel (nog meer stinken) of te weinig water is ook een optie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allé jong. ik heb expres zo'n grote jasmijnplant gekocht die nu heerlijk staat de bloeien in mijn living. over geuren en kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat spul ruikt toch niet naar Jasmijn zenne. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien is ie wel héél geschikt als buitenplant??!!!
    NOFLIK weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. als decoratie van de kattenbak misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij staat ondertussen in de logeerkamer. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen