zondag 3 juli 2011

Trots op mijn neefken...

Allez, op de zoon van mijn broer dus. En ook een beke op mijn wijze moeder want die heeft nogal gezweet op dit projectje. 't Was een hele uitdaging om dit te naaien en ineen te flansen. Maar 't is gelukt, zijn leeslampzetel. Je kan er dus in gaan zitten en je volledig afsluiten om een boek te lezen.

Hij ontwerpt nogal graag meubilair voor publieke ruimtes en dit zou bestemd zijn voor een bibliotheek. Alleen jammer dat ze (de studenten van interieurvorm) slechts over een smalle gang beschikten om hun eindwerk tentoon te stellen want het kwam helemaal niet tot zijn recht. Ook niet van de andere studenten, want daar stond echt wel wat tof werk tussen. De afstudeerprojecten van het KASK in Gent zijn alleen vandaag nog te bezichtigen in de Bijloke.



leeslampzetel


My little nephew's design "chair and reading lamp"


My little nephew's design "chair and reading lamp"

7 opmerkingen:

  1. Wat prachtig zeg !!!


    Follow me on twitter and facebook

    groetjes
    Eline's Photography

    ps: kom zeker ook is langs mijn blogje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, gefeliciteerd!
    Ik heb hier ook eentje die wil starten in het Kask. Ze heeft 6,7 en 8 juli toelatingsexamen, hopelijk lukt, want wat ze daar verwezelijken staat haar heel erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig! Zie 'm hier helemaal voor me

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Die zou ik dus zo in de leeshoek zetten hier, bij de boekenkast staat nu een grote stoel maar eigenlijk zitten we er nooit in omdat het niet zo knus is, dit zou een perfecte oplossing zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. merci voor al deze reacties
    kan ook zeggen dat ik nu afgestudeerd ben als interieurvormgever en ik ben er voor alles door

    BeantwoordenVerwijderen