woensdag 6 juli 2011

Prince? Keizer zul je bedoelen!!!

Wat een magistraal concert. Ze hebben 'm na de 5de of 6de bisronde van het podium moeten sleuren. Iets meer dan drie en een half uur heeft 'm het allerbeste van zichzelf gegeven. Geloof mij, hij heeft veel "grote" artiesten letterlijk gedegradeerd tot amateurs. Wat een gitaarspel, wat een charisma. Een klein menneke, maar een grote mijnheer.


Lees hier verder het verslag, want ik ben letterlijk uitgeput.


Oh ja, hij heeft vrij veel van zijn plaat "Parade" gespeeld, waaronder Mountains, Kiss maar ook het sublieme Sometimes it snows in April. Zo schoon.
Allez ja... 't was dus megatastisch. Heeft iemand een Nalu want ik ben een beetje... moe inderdaad.

6 opmerkingen:

  1. Oh! Ik ben tijdens 1999 langs de achterkant van het plein gepasseerd, op de terugweg van ons naaiclubke. Heb toch wel even meegezongen :)
    Heb je de afterparty niet gehaald/gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nope, iedereen was gewoonweg uitgeput. Ik denk niet dat er nog mensen waren die een grammetje energie over hadden. Hij wel. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooo wat een bofkont ben jij!!!!!!!!
    Bye,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @PC: ge hebt gelijk Hij was subliem, we stonden gisteren op hetzelfde plein en bij Snow in April schoten ook onze ogen vol...! Er zijn gewoon geen woorden voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb hem gehoord vanuit mijn ziekenhuisbed en zelfs daar kon je het enthousiasme horen, 't zal wel de moeite geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen